maandag 28 oktober 2013

Out-of-the-box-Waaien

Maandag 28 oktober is een dag die de geschiedenis in zal gaan als dag dag dat het zo hard waaide dat de stad Amsterdam oproept om vooral binnen te blijven, de sluizen worden gesloten, het OV en verkeer zeer ernstige hinder ondervindt, de bomen als luciferhoutjes om lijken te waaien kortom, de herfst heeft echt zijn intrede gedaan.

De wind giert om het huis, de bomen kraken, de vogels in de voliere hebben het niet naar hun zin, de wind maakt me erg onrustig. Ik kan er geen verklaring voor vinden, zijn het alle oproepen via Twitter? De vele krantenberichten? Of komt er simpelweg teveel "input" binnen en past t niet in het plaatje? Een beelddenker ziet elk detail in het grote geheel, verliest niets uit het oog, is voortdurend waakzaam op verstoringen in processen of zijn/haar omgeving.

Deze blog is een probeersel: Kijken of het me lukt tijdens deze zware storm, het gegier om het huis en alle berichtgeving omtrent deze storm het me lukt om m'n gedachten te ordenen en aan deze blog toe te vertrouwen. Tijdens de presentatie Beelden-Storm (Hoe toepasselijk vandaag) neem ik je mee dat Out-of-the-box eigenlijk niet kan en toch ook weer wel als je me volgt in "Kleurrijk Zwart-Wit denken"

En..ook opmerkelijk: de comfortzone is weer geheel teruggekeerd, de beelden vliegen weer door m'n hoofd: Net als bij die man die in 1 keer wist wat hij ging doen: Heb ik ook de titel voor dit probeersel gevonden ondanks alle input op dit moment..... "Out-of-the-box-Waaien"

Hou je veilig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten